em

Hästskit och kebabpizza

Kategori: Allmänt

Igår blev det stallbesök på kvällskvisten med Elin. När klockan slog sex hade vi nämligen gjort alla de vanliga grejerna vi brukar göra när vi har tråkigt. Vi hade sett film, bakat kladdkaka, nästan ätit upp hela kladdkakan och pratat sjukt mycket blaj. Så vad fanns det kvar att göra? Det kanske ska tilläggas att stallbesök inte längre tillhör något som jag och Elin brukar göra så detta var äventyr på hög nivå!


Hästarna var fina, dock var det inte allt för många kvar sen när jag red där. Slutade för fyra år sedan så jag förväntade mig väl inget annat heller. Elin träffade dock två stycken från hennes gamla ridgrupp som fortfarande red samma tid. Hon slutade dock bara för ett år sedan så det var kanske inte allt för konstigt.


Jag och Elin funderar nu på om man kanske skulle fara på afterwork-ridning på Hippologium.Är tydligen rätt populärt. Skulle vara kul, men jag vet inte hur säker jag känner mig på att jag kommer ihåg något i överhuvudtaget.


Sen blev det iaf pizza då vi insåg att vi inte ätit middag och våra magar kurrade så det hördes över hela läktaren i ridhuset. Kebabpizzan var supergod!




Nu ska jag dock göra mig i ordning för att träffa mamma på stan och äta lunch. Sen blir det röja lägenheten innan jobbet. Tror nästan att jag ska ta mod till mig och rensa avloppet, men jag vet inte än om jag är så modig. Vi får se.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: