em

Emelie och färgerna VS Statistiken

Kategori: Allmänt



Hade någon sagt till mig i trean på gymansiet när jag satt och spydde över Petra och hennes statistik att jag skulle anmäla mig till att läsa det på universitetet FRIVILLIGT skulle jag trott att personen var en idiot.

Ett år senare känner jag mig som en idiot som går igenom samma hemska sak x 100. För jag lovar att det ni får så och uppleva med Petra är bara ytan av ett helvetesgap av statistik.

Tack och lov är jag inte ensam. Jag och färgerna håller ihop i ett så invecklat färgsystem att jag inte ens själv förtsår det och har övergått till att bara välja den som ser snyggast ut. Funkar det med.

Tenta väntar i morgon, jag och färgerna är ready to go!

(Och jag glömde, färgerna luktar som olika frukter. Mina pennor är AWESOME)
Kommentera inlägget här: