em

Myskväll med boyboy

Kategori: Allmänt

Sitter för tillfället och slår dank i väntan på att Per ska ta sig till mig med hjälp av lokaltrafiken. Sitter i mörkret med bara datorljuset, riktigt mysigt faktiskt. Mitt underliggande budskap är med andra ord, gud vilka miljövänner vi är!
O jag ska vara ärlig är väl det inte så sant, inte gällande mig iaf. Vad min el går på ute i min lya vill jag inte ens tänka på. Pappa brukar grymta att jag kanske borde sätta ner värmen när jag far och bor nere i stan, men det är så hemskt och komma hem och inte mötas av medelhavsvärmen som brukar råda där inne.

Ikväll blir det hur som haver myskväll. Efter avslappningen i slutet av bodybalance känner jag mig avslappnad som en zombie, mycket skönt. Det bästa jag gjort det här året måste ha varit att byta iksukortet till IKSU spa. Förutom det sköna gång avståndet på tre minuter istället för 40 min buss är stämningen en helt annan. Omklädningsrummen känns så m0cyket lyxigare och musiken som spelas i dem gör att man bara vill vara där för evigt.

Nu ska jag dock se om jag hinner slita mitt hår över lite periodiseringar ett tag. Dugga på måndag och jag fattar nada! Låter som ett starkt upplägg...



Idag satt vi och pratade om skidåkning och jag blev så grymt sugen på att åka!
Bilden är från Åre förra året. Man blir ju inte mindre sugen av att kolla på dem.

KOMMENTARER:

  • Lina säger:
    2009-11-10 | 19:45:08
    Bloggadress: http://seagulls1.blogspot.com

    Åh, blir alltid så glad när jag hittar folk som också är sugna på att åka skidor haha... I'm not alone! :P

Kommentera inlägget här: