em

Åh happy day

Kategori: Allmänt

Idag har varit en enormt skön dag. Vaknade upp brevid den finaste personen jag vet. För en gångs skull tacksam över att han gärna sover länge, för det var hur skönt som helst att ligga och snooza!
Resten av dagen har jag spöat honom brutalt i Wii, det enda tv-spelet jag för övrigt är bra i. Har ingen aning om vad det heter, men man ska slåss. De har sedan slagit ihop karaktärer från flera olika tv-spel så som Zelda, Mario och Pokémon.

Har sedan nu ikväll suttit och myst och pysslat med mamma. Borde dock ha gjort skolarbete, har inte öppnat boken vilket resulterar i att jag kan nada.

Kvällen igår blev jätterolig. Förfest hos the Partyprincess Shabbe och sedan så for vi till E-puben. Har aldrig varit ute där på helgen förutom under insparken, brukar som oftast bli Corona, men det var väldigt kul. Finns alltid människor som säger saker som gör att man vill släppa en trästock i huvudena på dem, men sådant får man bara försöka bortse ifrån.



Har även kommit på att jag glömt att berätta att jag inte längre går under benämningen blondin, utan brunett!


FÖRUT

 

NU

 

Känner att jag ser betydligt fräschare ut på bilden som blond. Det är dock snarare bilden än hårfärgen som gör det tack och lov =)

 

God natt

 




KOMMENTARER:

  • Lina säger:
    2009-11-23 | 14:53:12
    Bloggadress: http://seagulls1.blogspot.com

    OJ! Snyggt! :)

  • Lina säger:
    2009-11-27 | 22:00:19
    Bloggadress: http://seagulls1.blogspot.com

    Glömmer bort att svara hela tiden hehe..



    Men jo såhär är det..

    Jag ska fira jul där uppe (för ovanlighetens skull!!) och undrade om du ville ta en fika eller något om vi åker igem Umeå. MEN nu visar det tydligen sig att vi "verkligen inte!" kommer att köra via ume! Men rackarns, rackarns!



    Såå.. jaa.. jag kan ju ringa eller något om vi ändå åker igenom Ume men som det ser ut nu så blir det inte av. :(

Kommentera inlägget här: