em

Midsommar

Kategori: Allmänt


Jag har inte dött, iaf inte än. Men jag har haft annat för mig och inte orkat uppdatera. Känner att jag lovar att bli bättre, men den bättringen verkar inte riktigt synas. Så därför skippar jag den biten i detta inlägg. Jag kommer därför inte lova att bli bättre, utan bara hoppas att jag gör något vettigt istället då jag inte uppdaterar.

Midsommar tog plats i Sörfors. Den kunde gärna ha räckt längre för det var mycket trevligt folk som det firades med!


Det var tjoffz som bjudit med oss. Hon var go och glad!


Per ville hjälpa till med kryddningen. Tydligen hade han läst att öl framhävde smaken.


Vi testade alla på årets första rabarber...


... vilket var väldigt surt,


Men vissa visste hur man skulle uppskattade det.




KOMMENTARER:

  • Lina säger:
    2009-06-23 | 12:17:21

    Åh du lever :P



    sv: Hahaha.. det är den onda kraften som håller oss kvar! Usch! Iofs så har jag inte kommit så långt.. kanske på avsnitt 10 eller ngt.. men äckligt ändå! :P Men deras cliffhanger's är ju helt galna! Det GÅR INTE att sluta se :P

Kommentera inlägget här: