em

Forever

Kategori: Allmänt

Veckan lider mot sitt slut, halleluja! Det är lite mystiskt hur tiden kan gå så snigelaktigt sakta samtidigt som man ser hur den nästan springer ifrån en. Man känner nästan smått paniken när man blir tillfrågad vad man har tänkt och göra till hösten. Var i alla fall idag och kollade att jag fyller alla meritpoäng så jag har möjlighet att hoppa studier ett år och göra något annat, men vi får se hur det blir. Som det ser ut nu kan det bli vad som helst känns det som. Blev middag ute med Per efter schoulan. Pasta, curry och räkor, grymt gott! Fick sedan efterrätt hos mormor och morfar i form av hemmagjord daimglass. Känner med andra ord att jag har haft en väldigt mysig, tjock och god eftermiddag. Lina gjorde även ett besök under helgen som var. Känns lite konstigt när man tänker på att det var två år sedan sist vi sågs. Det var hur som helst otroligt kul. Vi hann med bl.a. discobowling med tjejerna på lördagen och sedan upp i ottan och åka på basket i Skellefteå på söndagen. Sedan får vi se hur det blir med Kittelfjäll. Skulle vara så otroligt kul, men jag vill inte heller att någon ska ta illa upp. Åh vad jag blir less på sånt här krångel, varför kan inte allt vara bra och alla vara glada? Nu blir det strax att ta bussen hem. Jag verkar ha en missa-alla-bussar-som-bara-går-vecka
Kommentera inlägget här: